Dagens

2010-10-27 @ 20:27:26
Natten till idag var helt ok, jag sov hela natten och vaknade utan ångest. Däremot kände jag mig helt yr i huvudet hela dagen då jag själv bestämt mig för att sluta med min medicn Abilify sen nån dag tillbaka. Jag vill inte vara nån jäkla tablettknaprare längre och måste testa mig fram till den jag vill och kan vara. Att äta en massa mediciner gör att man inte vet vem man till slut är och det är ingenting jag vill leva med resten av livet. Då är jag hellre den jag alltd varit och lär mig hantera det på rätt sätt eller i den mån jag kan istället. Jag går på terapi och får en del verktyg jag kan avända så jag tar hellre till de än att ta mediciner som ska göra mig till någon man tror är bäst för mig. Idag är det lillördag och då tar jag mig alltid ett eller två glas vin, det tycker jag är mysigt. Enligt statistiken så är jag alkis för längesen, men jag lever bara en gång och vill unna mig det goda här i livet och ser inte att jag är sämre än någon annan bara för det. Vi alla har våra laster och det är vi själva som rår över de. Ikväll blir det en tidig sådan då jag känner att jag har en del sömn att ta igen. Nu sägs det att det inte går, men för att komma i balans är sömnen AO. Idag har jag inget annat roligt att skriva om eller lägga ut så jag säger natti natti här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0