Dagens

2011-08-18 @ 21:35:07
Idag bara rann både dag och kväll iväg. Jag var på det första föräldramötet på Malins skola och fick träffa hennes lärare och de verkar superbra. Unga, men tycks ha en bra kunskap med sig. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå för Malin det här året. Hon blir tonåring snart och det är mycket som händer den åldern. Det viktiga är att hon sköter skolan och inte börjar med tokiga saker, som att röka, dricka och allt vad det nu kan vara. Jag vill inte att hon ska bli stor i raketfart för jag vill ha min goa och rara tjej länge till! För Lucas har det gått jättebra med att börja ettan och jag kan inte fatta att han blivit så stor. Det känns som om det inte alls var så längesen han kröp omkring överallt här hemma. Det är nu man ser att man blir äldre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0