En helt underbar början på semestern!

2011-06-30 @ 19:18:45
Nu har vi snart haft en vecka semester och vi har haft det helt underbart! Solen gassar hela tiden och det är varmt som attan men nu ska vi inte klaga för det här har vi väntat på hur länge som helst. I dag var vi till Uppsala och köpte en ny cykel till Lucas och gissa om han är stolt?! Sen var vi till sjukhuset på det första mötet med Malin och det kändes bra för vårdarna är helt underbara och Malin tyckte det kändes bra. Så fort våra ärenden var klara drog vi direkt tillbaka till Gräsö för att njuta av sista kvällssolen. Det första Malin gjorde var att gå och bada och Lucas iväg på den nya cykeln. Just nu sitter jag och njuter av en Amarula (men utan kaffe) och det är så himla gott! I morgon har jag lovat mig själv att gå och bada och det är ett måste om det är lika varmt som idag. Jag hoppas att ni som börjar er semester nästa vecka har lika stor tur som oss vad gäller väder! Det har blivit dåligt med skrivandet på sistone men jag ska försöka att dra några rader lite då och då nu under semestern.

Ha det så gott och njut av sol, värme, god mat och dryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0