Torsdag

2011-05-05 @ 16:40:45
I morse var jag helt slut, vaknade vid två tillfällen inatt av att jag var så svettig och fick lov att gå upp och torka mig med en handduk. Nu känns det som om jag skulle vilja sova i ett helt dygn! Hämtade lillhjärtat direkt efter jobbet och på vägen hem ville han givetvis stanna till vid affären för att köpa glass, tokstollen! Skulle aldrig komma på tanken att äta en isglass nu när det är så kyligt ute. Känner mig velig för hur vi ska göra i morgon, åka till Gräsö eller vara hemma. Vädret skall väl bli en aning bättre, men fortfarande inte den där härliga värmen vi hade i påskas. Å andra sidan är vi helt klara så det känns inte som ett måste att åka ut varje helg, men nu när man längtat så länge efter att få åka ut till ön känns det lite knäppt att inte göra det. Vi får lusläsa vädret i kväll för det är det som är det avgörande. I kväll blir det en pastasallad och det ska bli gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0