I hate this time

2012-12-12 @ 20:30:00
Just nu vet jag inte vad som snurrar i skallen och jag känner mig helt tom. Jag är ingetnting för Jul och kan inte svara på varför, det bara är så. Just denna tid ska vi alla nära och kära vara varandra nära, men jag sitter som i ett tomrum. Idag var jag på stan och handlade min dotters klappar och jag blir helt nervös av alla människor trots att jag älskar att ha människor omkring mig. Men just denna tid får mig att må dåligt och i år har jag inte ens mamma i liv. Det är nu jag börjar tänka på allt fint hon har gjort för mig under alla år och som jag uppskattar oerhörrt. Utan allt som min mamma givit mig vet jag inte vad jag hade gjort eller vem jag varit.
Jag är den jag är tackvare den mamma jag har haft <3
I och med att jag aldrig har firat Jul tillsammans med min biologiska mamma har jag ingenting att jämföra med, men jag har i vilket fall haft världens finaste och bästa mamma.

Kommentarer
Postat av: Monkeystore

Hej! Hjälp oss att tömma vårat lager med kläder på MONKEYSTORE. Allt ska bort! Priserna är nedsatta till upp till 85% och du kan garanterat hitta julklapparna som saknas :) Tack så mycket!

2012-12-15 @ 11:28:14
URL: http://www.monkeystore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0