Underbara dag

2012-06-01 @ 07:04:28
Det här är den bästa dagen på hela veckan, det är fredag!

Trots att det inte är något vidare väder så är det ändå skönt att ha en helg framför sig.

I natt har jag sovit så otroligt skönt och vaknade inte enda gång.

Den här helgen ska jag bara vara och ta den som den kommer. Vi har valt att inte åka till ön den här helgen i och med att det ska vara så pass kallt och det kan vara rätt så skönt att ta en helg hemma. Så sa vi förra helgen också, men åkte ändå ut bara för att vi fick oväntade gäster.

I morgon har jag tänkt att överraska mina barn med att gå på restaurang, som jag vet är väldigt uppskattat.

Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Kika gärna in på min blogg, lämna en kommentar och sprid den vidare! <3 Länkar du mig, så länkar jag dig!



Hoppas du får en bra helg!

2012-06-01 @ 07:53:21
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0