♥ Kalashelg ♥

2012-11-10 @ 14:04:24
Hej alla,
 
Idag är det lördag och här hemma är det livat. Sonen har 8 års-kalas och trots att dom bara är 5 barn är ljudnivån värre än på ett dagis :)
Men de har roligt och det är huvudsaken!
Igår hade vi familjemiddag med min bästa svärföräldrar <3<3♥ Jag är så glad att bästa svärfar mår bra och är helt återställd! När jag stod vid spisen kom Malin och frågade om hon fick ta hit en kompis på middag och sova kvar och då kände jag, hur ska vi få plats? Men på vägen hem ifrån jobbet igår stannad jag till vid Möbelhuset och såg en supersnygg stol på fyndhörnan, så den åkte jag och köpte då. Tänk att man kan ha tur ibland! Den hade kostat 1800:- och jag betalade 250:-  Den kommer att bli perfekt som extrastol i köket, men även som skrivbordsstol i Malins rum.
I kväll blir det tacos och mys, mmmm. Helgerna går ju så otroligt fort och det är så mycket man vill hinna med att göra. Men å andra sidan går veckorna precis lika fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0