29 oktober

2012-10-29 @ 19:41:00
Idag har det varit ett typiskt november väder.
När jag kom fram till jobbet efter en rask promenad trillade det ner små små fjun och tänk att det blir samma reaktion på alla varje år. När jag sen skulle gå hem stod det som spön i backen och blåste f...n.
Hela dagen har jag längtat till att få komma hem och lägga mig en stund på soffan, men det fanns för mycket att göra hemma så d var det bara att glömma. Precis innan middagen satte jag mig en stund och fastnade vid ett program som handlade om människor som lever med ett annorlunda utseende. Jag fick tårar i ögonen av hur starka dom är. Själv gnäller jag av att ha en finne på hakan.
Se Förlorad skönhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0