Torsdag

2013-01-10 @ 20:21:47
Den här dagen har inte varit något speciell alls. Har tagit min promenad, jobbat, tvättat och veckohandlat.
Har varit en riktig soffliggare i flera kvällar då det har varit bra på teve, men ikväll blir det lite mys med Malin som ska till sin pappa i morgon. I går gjorde jag situps, vilket jag inte har gjort på ett tag för att testa hur fort det går innan magmusklerna blir förslappade. Det går faktiskt jäkligt fort! Jag har i många år gjort mellan 50-100 st varje kväll och av det byggt upp en del i både mage och rygg, men på sistone har jag känt att jag har haft ont i ryggen och blivit fort trött i den så nu drar jag igång igen. Har en grym träningsvärk idag, kan knappt skratta!
Men på´t igen ba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0