2014

2014-12-31 @ 16:42:00
Det här året har varit både ledsamt, jobbigt, roligt, glatt, resande och kärleksfullt. Jag har gått igenom saker som fått mig att inse vad som är viktigt. I början av året trodde jag aldrig att livet skulle få något värde. Jag hade separerat, min son ville inte bo hos mig och jag hade sårat ett antal människor. När flyttlasset var på plats i mitt nya hem började jag att tokgråta och undrade vad jag hade gjort, men innan midnatt samma kväll var alla lådorna uppackade. Jag fick en ny energi och jag kände att jag måste klara det här!
Nu är det precis ett år sedan och jag har fått ett jättefint hem, min son bor hos mig varannan vecka, jag har fått en bil och det mesta fungerar som det ska. Under det första halvåret var det jätte jobbigt, men jag träffade både nya och gamla vänner och en av dessa vänner är en gammal skolkamrat till mig som givit mig så mycket styrka och glädje under dessa svåra och jobbiga stunder. 
  
Idag känner jag styrka, glädje, lycka och kärlek.
 
Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0