40 år och ungdomskläder

2009-08-21 @ 08:55:34
Man kan tycka vad man vill, men jag är snart 40 år och älskar att klä mig i det ungdomliga modet. Det finns så otroligt mycket fint och jag dras ofta till plagg som är för barn och ungdomar. Samtidigt skulle jag inte passa till att klä mig i nåt annat och jag kommer nog aldrig att klä mig som en tant. Det skulle vara roligt om man kunde se vad det är för mode när jag är runt 60. i går var jag och Malin och shoppade lite. Tanken var att bara hon skulle handla, men när vi gick in på H&M hittade jag givetvis nåt som jag ville ha. I går och i dag känner jag mig sportig i detta, men i morgon eller en annan dag vet jag att den kommer att hamna hos Malin. Det beror helt å hållet på vad man är på för humör och klädsel och humör hör i hop. Den här klänningen drogs jag som en magnet till och smet genast in i provhytten. "Den här skall jag ha, sa jag till Malin" Hon känner mig så väl och sa, jag vet precis vad du kommer att sätta på dig i morgon. Alltid när jag köpt nåt nytt tar jag på mig det dagen efter.

Klänningen kostade bara 129:- Tänk om alla damkläder kunde vara så billiga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0