Back to business

2009-08-03 @ 10:53:06
Hej å hå vad det här känns motigt! Hela natten har varit upp och ner och jag vaknade massor av gånger och tittade på klockan. När jag väl var uppe gick det i och för sig ganska så bra, men det känns så overkligt att börja jobba efter så lång och skön ledighet. Fick veta när jag lämnade Lucas på dagis att vi har jour på fredag, pust! Det innebär att vi måste vara på dagis vid 14:30 och sen ska vi ta hand om barnen som är kvar och fröknarna går hem. Har vi tur så är det inte så många barn denna vecka och vi kanske kan komma iväg till Gräsö i god tid ändå.

När jag kom till jobbet idag fick jag veta att en god arbetskamrat avlidit och det känns helt ofattbart.
Tänk så livet är overkligt när man tänker efter. Man vet egentligen aldrig hur livet ser ut från ena dagen till den andra och det är det som är så otäckt. Det värsta som kan hända är om det skulle hända ens barn något, det vore en riktig mardröm. Nu ska man inte tänka så, men ibland kommer det utan att man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0