Blött

2009-08-17 @ 18:58:11
Tänk att man alltid väljer att promenera vid fel tillfälle! Efter maten tog jag mig en rask promenad och efter 10 minuter började det att spöregna. Då blev jag så inställd på att bli blöt så det var ganska skönt att bara skita i att det. Mina ben var helt genomblöta och fötterna såg ut som russin när jag kom hem. Det är såna här gånger man skulle haft ett löpband. Gubben sitter och tittar på några just nu så det slutar nog med ett "klick" innan kvällen är slut. Nu ska jag tvätta i tvättstugan så jag har det gjort. Hade egentligen tvättid på onsdag men då tänkte jag och några tjejer från jobbet gå ut och ta ett glas vin och snacka lite skit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0