Hemmagjord vinbärskräm

2009-08-16 @ 20:02:15
När vi kom hem idag hade jag fullt med energi och kände för att röja lite i förrådet, så jag tog ett städryck och fick det jättebra med alla mina blomkrukor. Jag älskar nämligen att byta lampskärmar och blomkrukor varje gång jag byter gardiner (som jag gör väldigt ofta), så jag vill ha mitt egna lilla förråd till det. Gubben har sin lilla hörna i ett annat förråd där han har skruv och mutter. Under den tiden jag fixade med det kom fröken Malin och inte hade nåt att göra.... Hon började plocka vinbär, som vi har precis utanför fönstret och satte igång att koka kräm. Den blev jättegod! Det är första gången vi gör det i det här hemmet kan jag säga. Är inte så mycket för sånt, men det är ju roligt när det blir lyckat! Lucas gillade den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0