"Hovfors"

2009-08-23 @ 21:34:30
I helgen fick jag höra att jag hela tiden skrivit fel, mina vänner från Hovfors kommer nämligen från Hofors... Det är inte så lätt alla gånger! Man skriver ju så som det låter och jag har alltid tyckt de sagt Hovfors. Lite roligt faktiskt... Det kändes så otroligt ledsamt att skiljas från alla kära vänner den här helgen. Vi har haft så mycket roligt tillsammans och jag har aldrig skrattat så mycket som när jag är på Gräsö. Men vänner är till för att träffa så nu har vi bestämt att vi ska åka till "Hovfors" (Hofors) i slutet av oktober. Det ser jag fram emot kära vänner. Ni alla är så goa ska ni veta och utan er hade inte säsongen på Gräsö varit nånting. Sen vi lärde känna Stickan har jag verkligen insett att jag saknar en pappa. Han är precis som jag önskar att min pappa skulle vara. Sen har vi våra underbara vänner från Märsta, Pelle & Berit, de är helt underbara! Jag hoppas verkligen att jag kommer att vara lika pigg och rolig när jag blir i den åldern:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0