Mode

2009-08-17 @ 19:17:53
Ju mer man sätter sig in i det här med mode kan man ju funder vad mode egentligen är. Vad man än läser eller vart man än är så handlar allt hela tiden om mode. Tänk hur många olika bilder man får kring det och hur man än lever, har på sig eller vad det nu är så tycker jag att man idag kan säga att alla följer modet. Ett mode för mig är att vara sig själv, våga klä sig som man vill utan att det är "mode" enligt mode. När jag mår bra klär jag mig gärna lite tufft och färgglatt och då känner jag mig läcker, men att det sen kanske inte är på modetoppen skiter jag fullständigt i. Skulle jag följa allt vad mode heter skulle jag nog inte må så bra för då vore jag inte mig själv. Självklart dras även jag till sånt som finns med bland det som är modernt, men det ska ändå vara av den stilen som passar mig och det kan jag inte påstå att allt som är mode gör. 

Läste precis ett inlägg på expressen där det tydligt skrivs om modemåsten, helt sjukt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0