Nu är det över!

2009-08-02 @ 15:53:16
Fan vilken ångest jag har nu... Dessa fyra veckor har gått så äckligt fort så jag vet inte vad. Vi åkte hem från Gräsö igår och snacka om att jag hade tvätt. Så jag hade å göra hela kvällen. I natt vaknade jag tusen gånger och det bara kröp i kroppen av oro, vill inte börja jobba! I kväll ska vi äta räkor och dricka det sista vinet för den här veckan. Hela semstern har varit helt underbar. Vi har haft bra väder, typiskt svenskt och hunnit få lite solbränna. Det som blev jobbigt på slutet var att alla barn samlades i vårat förtält då Lucas hade så mycket leksaker. Men huvudsaken att de har roligt. Jag har badat några gånger men det var kallt som tusan. Nu har vi flera helger till vi kan åka ut så jag hoppas jag kommer att hinna med nåt dopp till innan vi drar hem vagnen. I vinter har vi ingenstans att ställa vagnen och det börjar jag få lite panik över för vi vill ha den under tak. SÅ är det nån som vet en plats i en lada att hyra vore vi jätte glada. Min dotter Malin träffade en jätte rar kill kompis i somras och han ska komma till oss i kväll och stanna i tre nätter. Det ska börjas i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0