Vart handlar ni er mat?

2009-08-28 @ 08:36:55
Här i Uppsala finns det en hel del att välja på men vi har alltid handlat på Ica Kvantum. En gång i veckan skriver jag ett matschema och en inköpslista till den maten och det är helt super för då hamnar inget "onödigt" i vagnen. Sen ett bra tag tillbaka skaffade vi scanner och det är ju så himla bra. Man behöver aldrig stå i några köer och det är värt så mycket. Nu har det satsats mycket på Willys här och jag har aldrig varit dit och är lite nyfiken på va de har för produkter. Visst har jag smakat nåt som heter Eldorado och tyckt det varit helt ok, men jag är osäker på om de har allt som vi brukar inhandla. Vilken affär gillar ni bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0