Vilken härlig kväll

2009-08-10 @ 19:59:26
Förra veckan var det så otroligt varmt och jag höll på att smälla av när jag promenerade hem så idag tog jag cykeln. På vägen hem stannade jag vid en butik som heter Chilli. De hade fått in jättefina bordsunderlägg och som är perfekta att bara torka av. Sen köpte jag ett par ljuslyktor till svärföräldrarna som tack för hjälpen att de hade Lucas idag då dagiset var stängt. Kände när jag kom hem att jag måste promenera och tog mig en rask sådan nu ikväll istället och det var helt underbart. På vägen mötte jag tre stycken som sprang och 7 stycken som promenerade. När man möter någon som promenerar tittar man på varann och ler. Det känns så trevligt och det gör mig glad. I kväll ska vi försöka få isäng lillgossen i tid så vi kan titta på en film, Wanted. Gubben säger att den borde vara bra så vi får väl se. Är det en bra film sitter jag fastklistrad, men är den sådär somnar jag alltid. Det är nog ganska typiskt mig överhuvudtaget när jag sätter mig framför teven, det är som värsta sömnmedlet.

Kommentarer
Postat av: GLAM KILLS

Ha en trevlig kväll, Wanted är bra tummen upp.

2009-08-10 @ 20:11:25
URL: http://glamkills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0