Så här blev det

2009-12-16 @ 20:55:30
Nu har jag tagit lite bilder från det "nya" v-rummet och så här blev det.



Detta är en fondvägg på ena sidan.



Här är hela rummet, med de nya skåpen.



Nu för tiden sover vi i v-rummet och den gråa väggen har jag tapetserat alldeles själv. Kombinationen gillar jag.



Min man har länge sagt att han vill ha en klocka i rummet så nu har han fått en.



Serien Bestå i valnötsbrun och brunsvart.



Nu är jag supernöjd förutom sängen som inte passar in färgmässigt, den ska vara svart. Antingen ska jag prova att spraya den eller så köper jag en ny ram, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Huyen

Va snygg, älksar soffahörnet :)

2009-12-17 @ 17:32:30
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

Tack för kommentaren :) Jättesnygg inredning!!

2009-12-21 @ 16:13:31
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0