Så här på Julafton

2009-12-24 @ 13:30:01
Då är det den stora dagen alla barnen längtat efter! Själv skulle jag klara mig utan den helt och hade mer än gärna varit nånstans med sol och värme. Men nu är jag tacksam över att inte behöva fixa med julmaten hemma utan får istället gå till ett serverat bord hos mina svärföräldrar. Lucas fick sin första klapp tidigt i morse. "Tomten hade lämnat ett paket utanför dörren". Han blev så till sig och har lekt med denna klapp hela morgonen. Jag vilade mig ett par timmar efter frukosten och sen tog jag mig en promenad faktiskt och det var så himla skönt. Man kan tro att man ska vara ensam ute en sån här dag men jag mötte hur många som helst på vägen. I går kväll hade vi middag med svärfar och svärmor och sen spelade vi bingolotto. Det har jag inte gjort på säkert 8 år så det var helt annorlunda nu. Ingenting vann vi så klart! Nu vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Huyen

hoppas att du har det bra :)

Läs mitt nya inlägg och berätta om hur du bevara dina minnen på våran blogg?

2009-12-27 @ 18:14:47
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0