Lite blandat smått & gott

2009-02-15 @ 13:46:32
Hej, sitter här med migrän och det är skitjobbigt. Det började lite smått igår och sen har det bara blivit värre. Gubben säger att det är för att jag "sprutat in" en massa skit i ansiktet... Nu ska jag inte uttala mig om det för det kanske är så!
I dag har jag tagit 4 tabletter och det funkar inte. Tur nog har jag en snäll son som låtit mig ligga och slappa i soffan medans han spelar. Nu har jag tagit mig en kopp kaffe och ska försöka skriva lite. 
Träskor.... det var längesen! Inte för att jag skulle köpa mig ett par träskor för så mycket pengar, men det är kul att se dessa olika modeller.

Välkommen till Hedda-shopen

Kolla gärna in våra REOR, många av produkterna som tex superrean av barnkläder, barntofflor och kuddar gäller tills lagret tar slut. Under tiden vi rear ut av det gamla fyller vi hela tiden på med spännande nytt...

 Du har väl inte missat att det finns en egen rea-kategori under Baby&Barn också. Varför inte fynda till barn och barnbarns kommande födelsedagar, dop..


Calou Lisa svart i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (CALLISASVART36r)Calou träsko Moa - brun  i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (CALMOABRUN35r)
Calou träsko Moa - grå  i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (CALMOAGRA36r)Calou träsko med knytband - grå lack i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (CALLACKKNYTGRA36r)
Träsko Sweetheart svart  i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (INGASWEETHEARTSVART35r)Träsko Sweetheart röd  i gruppen Träskor och Tofflor hos HouseofHedda.com (INGASWEETHEARTROD35r)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0