Nu är tiden här

2009-07-02 @ 22:51:26
Å, äntligen är semestern kommen! Den här veckan har varit tuff på jobbet och det var helt underbart att stämpla ut å gå hem i dag, Nu har jag fyra veckor semester framför mig. Jag och barnen firade det med att gå ut och äta på restaurang medans gubben firade det på sitt håll. Nu har jag stått framför garderoben i ett par timmar för att försöka planera vad jag ska ha med mig för kläder under semestern. När man är i husvagnen klär man sig inte allt för fint, men vissa kvällar vill man ändå känna sig fin. I morgon blir det en hel dag hemma för att städa innan det bär iväg. Sen ska jag bara njuta av att vara ledig. Äta och dricka gott varje dag, det kan jag lova!

Jag vill önska er alla en riktigt skön semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0