6 år sedan...

2009-06-13 @ 17:15:11
...träffades jag och min man idag. Vi träffades faktiskt fredagen den 13:e juni, så för mig är det ett lyckonummer.

I går åkte vi ut till vagnen för att titta till den och allt såg bra ut förutom att allt i frysen var tinat. Gubben hade dragit ur kontakten till kylskåpet för att kolla hur mycket ström det drar och glömde att sätta i den igen.
Jag lovar, det luktade skunk i hela förtältet!

I dag är vi hemma igen och fått barnvakt för att gå ut och äta och fira vår 6års dag.
Har redan tagig mig ett par glas vin och känner för att vara på ett riktigt glatt och festarhumör.
Det är så sällan vi går ut för oss själva och det behöver man för att hålla kärleken vid liv.
Det spelar ingen roll hur bra man har det, man måste kräva att få egentid med varann.

Idag åkte faktiskt mina stövlar fram igen.
Min mobilkamera är urusel så fort det är lite mörkt i hallen,
men jag har i vilket fall en klänning i svart och frått, gråsvartrandiga leggings och en grå väst.
Till det var det snyggast med stövlar.
Ska sätta mig med gubben nu och beställa en ny mobil...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0