En kväll i tvättstugan

2009-06-02 @ 18:51:34
Jag kan inte fatta hur det kan bli så mycket tvätt! Jag tvättar 1 gång i veckan och det är alltid fullt i tvättkorgen. Vi har tvättmaskin inne, men jag tycker det är så skönt att få allt torrt samma kväll och inte ha en massa tvätt hänga inne. Vi bor trångt ändå och då vill jag inte ha en torkställning stå i vägen. I dag fick jag hjälp av Lucas, jag sorterade och han plockade i maskinerna. Man får passa på så länge de vill hjälpa till...

Såg på vädret att det ska vara pissväder hela veckan, men jag hoppas de har fel. I förtältet är det väl pölar nu... Vi har nämligen läckage på ett ställe och vi vet inte varifrån det kommer. Jag är så satans besviken på Penta tält och kommer aldrig att rekommendera nån att köpa ett sånt. Betalar man nästan 30.000:- ska det väl inte regna in?! Vet inte om man ta det som en reklamation men jag ska i vilket fall kontakta säljaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0