Godmorgon fredag

2009-06-05 @ 08:17:14

I dag är jag ledig för att dagiset är stängt (planeringsdag). Min älskling ville inte väcka mig när han åkte till jobbet så vi sov till 7:10. Då skulle Lucas ha en smörgås bums och då är det verkligen bums. När man är så där trött är allting bara suddigt och man vet nästan inte vad man gör. Nu va jag ju väl uppe så det fanns liksom ingen anledning att vila mer. Tog en macka och kaffe och det är så skönt att få kunna ta det lugnt på morgonen. Annars far man som en idiot för att hinna till dagis och jobb. Jag skrev igår att jag skulle visa er den nya toasitsen, men jag är ledsen, den kom aldrig upp. Den ligger så fint här på köksbordet så förhoppningsvis kommer den på sin plats ikväll. Vid 10 måste jag ta bussen ner på stan för att klippa mig och jag sitter och funderar på om jag ska fråga min kära svärmor om hon kan ha Lucas under tiden. Han blir så rastlös när han måste vänta på mig och när jag åker till frissan vill jag kunna njuta. Det ser ganska kallt ut idag så jag ska ta mig en titt om vad jag ska sätta på mig. På överdelen blir det alltid en skrottröja när jag ska till frissan för det blir alltid en massa småhår som sätter sig fast och sticks.
Vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0