Efterlängtad

2009-03-09 @ 19:10:28
Vi har beställt en ny kamera som vi så starkt längtar efter.
Den är tydligen väldigt populär och finns inte på lager, men den är på G.
EOS 1000DCanon EOS 1000D

Egenskaper

  • 10,1 megapixels CMOS-sensor
  • Upp till 3 bilder per sekund
  • 7-punkts autofokus med bred mätyta
  • Självrengörande bildsensor
  • 2,5 tums LCD med direktvisningsläge
  • DIGIC III-processor
  • Kortplats för SD/SDHC-kort
  • Bearbetning med förinställda bildstilar
  • Kompakt och lätt
  • Kompatibel med objektiven EF/EF-S och Speedlite EX blixtaggregat

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Jag har varken köpt eller beställt från topshop. Men jag har testat deras kläder i affären (som finns i Göteborg) och kläderna varkar vara av super kvalité. Ja, jag plingar genom nybloggat. Det enda man behöver göra är att trycka på "pinga" längst upp i högra hörnet, sedan så skiver man in sin adress. Sist men inte minst skriver man in vilken kategori det ska vara. Lätt som en plätt! ;) <3

2009-03-09 @ 19:29:12
URL: http://juliakim.blogg.se/
Postat av: DENNIS FOTOBLOGG

Du lär nog bli väldigt nöjd!

Jag har tidigare version av 1000D och den är underbar och perfekt som första kamera.



Hoppas du inte behöver vänta för länge, det är ett helvete den tiden!

2009-03-09 @ 21:30:18
URL: http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0