Nu e jag "färdig"

2009-03-20 @ 13:30:30
Hej på er! 
Jag sa ju tidigare att jag skulle byta gardiner idag och det har jag verkligen gjort!
Det blev ett byte i alla rum utom barnens.
När jag ändå va i farten passade jag på att damma av allt som man i vanliga fall inte göra.
Typ element, fönsterbrädor och listor. Öppnade under tiden fönstret och njöt av den underbara vårdoften.

                                   I vardagsrummet blev det gammelrosa och svart
                              Lite nya krukor här och där samt en rosa lampskärm.


                                I sovrummet blev det brunt och antikvitt med smycken.
                               Nya krukor och överkast. Smycken från Fullerö Handel.


                                                    I köket blev det grått, svart och vitt.
                    En ljusstake med vas från Jotex och en grå löpare från Ohlssons tyger.
                                                              Rosorna från Chilli.



Nu känner jag mig nöjd för ett tag. Byta gardiner är nämligen ett av mina stora intressen.
Jobbigt att stryka bara...
Men måste faktiskt säga att Ikeas strykband är otroligt bra. Bara att fålla och stryka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0