Åter till vardagen igen...

2009-05-18 @ 18:25:37
Usch, vad fort helgerna går! Det är så skönt att man bara jobbar 3 dagar den här veckan. Vi var som vanligt varit på Gräsö och haft det helt underbart. Inte så varmt men ändå soligt. Jag hade köpt nya mattor som förstås var för långa, hm. Brösten känns bättre och bättre, inte alls lika ont tack och lov. Så nu bara väntar jag på att kunna använda en vanlig BH så jag får se hur det ser ut då. Nu har vi ätit farmabiffar med mos och brunsås. Kan tyckas vara äkta barnmat, men det är faktiskt väldigt gott. När jag gick hem från jobbet idag klarade jag mig precis från regnet. I bland ska man ha tur... En sån här kväll är det mysigt att bara slappa och äta popcorn med dip. Det ska vara Estrellas Nacho med naturell yoghurt, mmm. För er som inte provat popcorn med dip kan jag säga att de flesta som ätit det hemma hos mig älskar det. Har precis tittat på Ellos 70% rea och det är alltid nåt som lockar, men nu har jag bestämt mig för att inte handla. Det kommer att komma så mycket mer till sommaren som man vill ha. Men visst kliar det i fingrarna:)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0