Gammalt blir nytt

2009-05-04 @ 12:59:23
I går sålde jag våra utemöbler och de som köpte möblerna hade tre stora säckar med kläder som de skulle kasta. Jag är ju inte den som är den och frågade vad det var för kläder. Jo, de hade rensat ungarnas kläder som de inte längre ville ha. Det blev rena rama julafton för mig kan jag säga för det fanns hur mycket fina kläder som helst till både mig och Malin. Jag har letat efter en grå vårjacka och i säcken låg en så gott som helt ny sådan. Gissa om jag blev glad? Tre par jeans som jag kunde ha! Det låg nya bikinisar och sporttoppar med prislappar kvar och som jag också kunde ha. Två jätte fina skärp, en regnkappa, en skitfin blus och jeansjacka m.m. Jag har gjort ett klipp kan man säga bara av att jag visade lite intresse om att få titta i säckarna. Så gammalt för andra blev nytt för mig kan man säga. Det är inte alla dagar man har den turen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0