En lång dag

2009-11-07 @ 19:57:54
I morse vaknade Lucas skit tidigt och var i full gång redan vid 05:20. Tack å lov gick gubben upp så jag kunde sova ett tag till. Sen åkte jag och Malin till affärer hit och dit för att letat presenter till Lucas som fyller 5 år på måndag. Det blev lite lego och sånt och han var helt tokig och ville öppna sina presenter redan idag. När jag kom hem satt svärfar och väntade på att jag skulle klippa honom och det tog ett tag då maskinen inte fungerade. Han blev jättefin och jag är stolt över att jag klippte så fint. Man kanske skulle har blivit frisör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0