Hos läkaren idag

2009-11-05 @ 18:04:51
I dag fick jag en jourtid hos husläkaren för att kolla upp min knöl i bröstet så nu ska jag på mammografi. Läkaren tycker det är bäst så man säkert kan säga att det inte är något farligt. För övrigt har jag mått skit hela dagen. Nu har den där satans ångesten slagit till igen och det är så fruktansvärt jobbigt. När jag kom hem efter läkarbesöket lade jag mig på sängen och somnade. När jag mår så här vill jag bara sova för då kan jag slappna av. Det är så mycket tankar som snurrar i skallen hela tiden, det är en saknad av mamma, syrran och en reparation av barndom. Nu ska man aldrig tänka bakåt men det är lättare sagt än gjort.

MySpace Angel Comment: 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0