LÖRDAG

2009-11-14 @ 14:03:43
Det känns som om klockan är åtta på kvällen bara för att det är så mörkt. Jag har faktiskt tagit mig ett glas vin och laddar inför den värsta ommöbleringen. Nu åker vi ut i vardagsrummet och Lucas in i vårat rum så han får lite mer yta att leka på. Jag har aldrig gillat att ha sängen i samma rum som teven, men vad gör man inte för sina barn och när man bor så trångt som vi gör.Jag har ställt in mig på att det kan bli lite fint ändå. Jag ska sätta en fönsterspegel ovanför sängen som jag sen ska sätta gardiner framför, då får man nog en känsla av att det är som ett annat rum och med gardiner. Kan låta konstigt att sätta gardiner mot en vägg, men ni ska få se att allting går om man bara har lite fantasi. Vi har en Ektorp soffa som vi senare ska skaffa en bäddel till (bäddsoffa), men till att börja med ställer vi sängen där. Till middag måste vi äta fisk idag för jag tinade den igår och då orkade vi inte göra nån middag. Det bidde bara en macka till middag och det går ju bra de me. Vad har ni gjort eller ska göra en sån här dag då?

Kommentarer
Postat av: Pisan

Vi bor också trångt, 4 pers i en 2:a. Ungarna har fått sovrummet och så bor vi vuxna i vardagsrummet, det funkar faktiskt bra - utom när jag någon gång skulle vilja gå och lägga mig och vila och bara vara för mig själv...

Ska inte göra nåt speciellt idag, kanske göra några fler halsband/örhängen. Jag är säker på att du är duktig på nåt, jag skulle t ex inte kunna göra nåt fin med ett "fönster" mot en vägg som du skall göra :-) KRAMEN! Kul att du kikade in hos mig :-)

2009-11-14 @ 14:13:12
URL: http://pisansblogg.bloggplatsen.se/
Postat av: Berit

Vi slappar. Imorgon söndag åker vi till Mariehamn på en kryssning.Mysigt.

2009-11-15 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0