Mitt i veckan dag

2009-11-11 @ 13:02:30
Hela den här veckan har Lucas vaknat före 5 och då är det full fart på honom. De här dagarna har jag inte gjort mycket alls, bara varit hemma med familjen och slappat. Jag har inte så stor lust att göra så mycket efter jobbet för det är så mörkt, då är det mysigast att bara sätta på sig sin mysdress och läsa lite tidningar och sånt. I dag känner jag för att ta mig ett glas vin, men det får bli efter maten för jag tror inte det är så gott till spaghetti och köttfärssås... Sen är det bara två dagar kvar till helg och på söndag ska vi på "syrrans" minstings dop. De önskar sig ett Laban påslakan så jag måste ta mig till Barnens hus där det troligtvis finns. En outfit i poncho, klänning, leggings och randiga benvärmare.






Poncho - Lindex (Barn)
Klänning - H&M (2008)
Leggings - Arbetskläder
Benvärmare - H&M (Postorder)
Stövlar - Wedins skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0