Lill lördag

2009-10-14 @ 20:39:40
Hej å hå, så var det lilla lörda'n igen.... (Sitter med ett glas vin) Den här dagen har varit full av snuskprat på jobbet så jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. De som jobbat med mig under alla år vet hur jag är så då kan man dra på ännu värre. Hm, hur som helst traskade jag hem och på vägen stannade jag på vår second hand butik och kikade lite. Tror ni inte att jag hittade nåt?! Jo, en skitsnygg jacka som såg helt ny ut och kostade bara 85:-



En sån här härlig man dra upp en bit på ansiktet när det är kallt.



I dag blev det en rosa dag, jag är helfrälst i den färgen just nu. Man säger att färger är kopplade till hur man mår och på mig kan det kanske se roligt ut, men jag mår faktiskt jättebra och tycker bara att det är otroligt fint så idag tog jag min klänning som jag hittade på Intersport. Jag har nog aldrig hittat nåt liknande på en sportaffär tidigare. Den är verkligen superskön och är precis i den längden jag vill ha.





I kväll är Malin på en gymnastik provkväll för att testa om det är något hon vill fortsätta med. Jag kan tycka det är lite sent att ha mellan 19-20:30 men jag är ändå glad över att hon vill röra på sig. Hon är på väg hem nu så jag får väl höra ett jippi eller buu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0