Lördags shopping

2009-10-04 @ 15:59:31
Var jag och en vän ner på stan och shoppade lite. Jag som precis hade bestämt mig för kläder från Bonprix för 1600:- och hittade givetvis än mer fina saker. Vi tog en paus och käkade pastasallad och den som Cupido har är så satans god. Till det tog jag självklart ett glas vin och jag lovar att jag va helt ensam på hela restaurangen med att dricka nåt med alkohol kl 13. Det tyckte jag va lite konstigt faktiskt i och med att det ändå var lördag, så tog givetvis vara på det:)Vi har fått Cubus till Uppsala och de har ju så mycket fina kläder. Jag hittade ett par over knee strumpor i benvitt och lila och sen en topp i exakt samma färg. Här är även skjortan från Vero Moda. På skopunkten hittade jag de här mysiga tofflorna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0