Ny shoppat

2009-10-31 @ 16:42:17
Som jag sa skulle jag komma hem med något från Fullerö. Det finns så mycket fina saker och jag skulle kunna gå där i flera timmar bara för att vända och vrida på allt. Mina ögon fick jobba för fullt av att titta på allt fint. Det här har jag shoppat.



Ett hängande smycke i rostfärg med ett värmeljus.



En smides stake för blockljus



Ett blockljus i rostfärg



En hängande ljushållare i smide



Det finaste av allt, änglar i smide.  De ska jag sätta på väggen i sovrummet.



Här har jag satt mina fransgardiner framför panelerna och det blev faktiskt skitfint!

Sen var vi till Ikea och där hittade jag en pläd i rostfärg så nu är jag nöjd med mitt nya vardagsrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0