En helg blandat med smått & gott

2009-09-28 @ 08:58:24

Hej på er,

Nu har jag inte skrivit på hela helgen, men jag har ärligt talat inte känt för att skriva nåt. Det har varit en helg blandat med mässa och hemmastäd så tiden har bara runnit iväg. I fredags grillade vi som jag skrev att vi skulle göra men i och med att vi skulle iväg på mässa på lördagsmorgonen ville vi vara utvilade och pigga. Mässan var givetvis husvagnsmässa i Kista och det var riktigt roligt måste jag säga. Tänk vad mycket folk och vad med vagnar! Men nu till det stora, vi köpte oss en sprillans som vi sa att vi ville göra. Tänk så härligt med en ny vagn som ingen annan har vare sig pissat eller sovit i! Ungarna kommer att få ett mycket bättre utrymme att sitta och spela och umgås med vänner. Så nu kommer jag att hinna längta så det knakar innan vi får hämta den.
Så här ser den ut invändigt.



Jag älskar den här inredningen.



I går var jag och svärmor och tittade på ett par lägenheter. Det var visning på en femma i Årsta som vi var lite nyfikna på. Det är när man går på visning som man inser hur fint man har det och jag blev inte ett dugg imponerad på den. Efter det åkte vi till Jysk, Plantagen och Ikea. Å, man skulle vilja köpa så mycket nytt! Men det blev bara lite ljuslyktor och värmesljus. Sen när jag kom hem tog jag mig ett glas vin och bytte klädseln på soffan. Bara av det känns det som ett helt nytt rum. Sen flyttade jag lite blommor och lampor så kändes det än mer som lite nytt. Det har inte blivit mycket till motion den här helgen så igår kväll körde jag situps som bara fan. Jag som gjorde minst 50 stycken varje kväll förr men sedan semestern har jag varit dålig på det. Samtidigt känns det bra på ett sätt och det är att jag inte har samma tvångstankar längre. Jag kan liksom leva med att inte ta dessa promenader utan att få ångest. Så vem vet, det kanske oxå hör ihop med åldern... Man är ju snart tant:) Mina svärföräldrar har köpt en sån här trampmaskin med stavar som jag så gärna skulle vilja ha. Men när man inte har ett extrarum kan det vara svårt att få plats med en sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0