En måndag efter en helt underbar helg

2009-09-21 @ 14:58:19
Måndagar är för det mesta pest och pina, men den här kändes märkligt nog annorlunda. Vi åkte till ett par helt underbara vänner i Hofors i fredags och stannade där tills igår. Vi blev serverade allt gott man kan tänka sig. På lördagen var vi på en 40 årsfest med en massa god mat. Nu ville jag känna mig pigg på söndagen i och med att jag skulle på intervju så jag stod mest i köket och hjälpte till. Vilken lördag vi hade! Det var som en riktig sommardag. Jag satt på terassen och solade i bara Bh och jag blev till och med lite solbränd så där passande till festen. På dagen tog vi en runda i Hofors centrum, som inte alls är så särskilt stort. På torget fanns det ett litet stånd med kläder och som jag givetvis inte kunde låta bli. Så det blev ett par jeans och en jätte fin blus som jag hade på kvällen. Ska lägga ut lite bilder på det sen. I går vaknade jag och var nervös. Hjärtat slog dubbelt så fort. Intervjun började vid 14:30 och jag blev pressad av 6 personer. Det var så jobbigt! Jag har ju ingen speciell erfarenhet av intervjuer i och med att jag jobbat på samma jobb i 21 år, men jag tror det gick bra. Det var 400 som hade sökt och jag var en av 12 de tog in för en intervju. Det ska man nog känna sig stolt över. Så nu har tankarna gått för fulla muggar, får jag jobbet, kommer jag att trivas, kommer jag att ångra mig osv. Men nu ska jag försöka tänka positivt tills jag får ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0