Torsdags morgon

2009-09-03 @ 08:22:10
I natt kunde jag äntligen sova! Lade mig på spikmattan i går kväll och somnade på den. Gubben väckte mig efter en timme och då snarkade jag för fullt. Sen flyttade jag över till sängen och sov som en stock. Får se, kanske mattan hjälper. I dag kände jag däremot velig om vad jag ska sätta på mig. Tog på mig den nya klänningen från Halens, men den har verkligen ingen form så den kommer att åka tillbaka. Skit tråkigt för den är ju så snygg! Men man kan inte alltid ha tur, så är det...

Dagens outfit blev en skjorta i svart och grått med ett par piratbyxor med spets.
Enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0