Vad läckert!

2009-09-28 @ 10:46:32
Jag kommer så väl ihåg när jag köpte mina fusk skinnbyxor en gång i tiden. Det kändes så onaturligt att ha de på sig men ändå minns jag att jag kände mig väldigt läcker de gångerna. De lade jag sedan i en låda i förrådet fall det skulle bli moderna igen och det har det. Det är väl så att modet inte kan utveckla sig hur mycket som helst och mycket kommer tillbaka, vilket jag tycker är skitkul. Nu har det kommit en kortbyxa i fusk skinn som jag ska köpa. Med ett par glansiga strumpbyxor och stövletter, tänk så läckert!
här ser det ut.


Kommentarer
Postat av: Linn F

Skitsnygga, dom måste definitivt åka på igen!

2009-09-28 @ 11:26:27
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0