Då är den här helgen över

2010-04-05 @ 12:47:34
Nu har vi varit lediga i flera dagar och träffat många nära och kära vänner, men nu är den över! Hade som vanligt inte stängt av alarmet på mobilen så jag fick hoppa upp vid 5:45, suck. Jag provade att lägga mig igen och somnade tack och lov om och sov till 12.00 och det lovar jag va skönt. Sen hade jag tänkt mig att ta en promenad, men hua vilket trist väder! Nu ska vi vara glada åt att vi fick fint påskväder, men mycket vill ha mer. Jag ringde till campingen för att fråga hur det ser ut där och förra helgen låg det 40cm snö över hela campingen. Så de ger en liten observation om att det kanske inte går att ställa upp som vi brukar. Jag som längtar så otroligt mycket till att få se min nya vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0