En helt vanlig dag

2010-04-06 @ 18:03:59

Då har man gjort sin första dag den här veckan och det kändes så konstigt att börja veckan en tisdag. Som vanligt gick jag raka vägen hem för att sova och det tog sin lilla tid innan jag somnade för att vaktis körde med traktorn fram och tillbaka. Men till slut klev jag in i dimman och det va så skönt. Sen jag blev sjuk har jag insett hur viktigt det är med sömnen och trots att jag sover middag har jag inga som helst problem med att sova på natten. Till middag blev det spaghetti och köttfärssås och den blev så otroligt god den här gången. Just den rätten är en som det blir olika smak på varje gång och när man verkligen har lyckas brukar jag skriva upp precis vad jag hade i och hur mycket av varje, men det spelar ingen roll. Nästa gång blir den ändå inte alls som man förväntat sig. Nu sitter mina små pojkar och spelar tv spel så då kan jag passa på att sätta mig och slappa i sängen framför datorn. Det kommer katalog på katalog och det är så lockande med alla fina sommarkläder, men jag har bestämt mig för att INTE handla nåt så vi får väl se om jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0