När solen väl var framme städade jag

2010-04-25 @ 19:46:36

I morse fick jag sova ut ordentligt och det var så skönt. Jag åt frukost i lugn och ro, startade en maskin tvätt och sen bar det iväg till dagiset och städa. När jag gick dit var det skinande sol och när jag var klar var solen borta. Det är så typiskt! Men jag har ändå fått några timmars sol den här helgen så jag ska inte klaga. Till lunch grillade vi korv och hamburgare och efter det tog jag en promenad, vilket jag slarvat med i flera dagar nu. Sen ett bad på det satt fint. Nu sitter jag i nattlinne och hör min lilla sångfågel som också tar sig ett bad. Han har sjungit precis hela dagen och visst är det härligt att höra, men kanske inte hela dagen. Nu när solen tittar fram lite då å då kommer min tjusiga rynka mellan ögonen fram så nu ska jag nog fylla på den med lite nytt Restylane. Det har hållt bra länge och är helt klart värt varenda krona. Den stora besvikelsen var däremot bröstförstoringen med Macrolane som de sa skulle hålla i ett år, men för mig var det helt borta på mindre än 7 månader. Så det är ingen behandling jag kommer att rekommendera för andra trots att det gjorts många ett bra resultat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0