Tuffare tag mot Facebook på jobbet

2010-08-15 @ 19:41:15

Tänk så stort Facebook har blivit egentligen. I början var jag skeptisk till att gå med, men nu tycker jag det är lite kul faktiskt. Känner man sig rastlös kan man alltid sätta sig och läsa inlägg från sina vänner. Nu har det blivit ett stort problem för många företag, personalen sitter och surfar på arbetstid! Visst, jag kan själv tycka att man inte skall sitta med Facebook på sin arbetstid för det kan kosta företaget massor av pengar. På mitt jobb är det spärrat och det anser jag är helt ok och jag kan tycka att det ska förbjudas på alla arbetsplatser. Det är en privat grej och ska inte utnyttjas under arbetstid.

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0