MÅNDAG

2010-02-01 @ 20:54:13
Oj, vilken härlig helg jag har haft. Helt barnfria, maten serverad och bara haft det mysigt. Det var det bästa på länge! När jag kom hem igår tog all energi slut och jag tokslocknade i soffan mellan 18:30-21:30. Sen upp å borstade tänderna och direkt till sängen igen. När jag kom till jobbet idag träffades vi i gruppen för att ha ett "möte", men de hade samlat till mig och ville ge mig en blomma ihop med presenten, som var ett presentkort på Clinic Visage. SÅ nu ska jag tänka igenom vad jag vill göra för det finns en del olika behandlingar att välja på. Kanske jag ska fylla på rynkan med Restylane en sväng till, men vi får se. Annars finns det helt underbara massager att gå på. I dag har jag laddat med snacks och godis inför festen så nu fattas bara musiken, som min stackars älskling får hålla på med. Det finns en hel del musik att välja mellan.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Rör inte brösten bara, dom är fina som dom är.

2010-02-02 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0