En fräckis så här på söndagen

2010-01-24 @ 17:52:24

En kvinna kom till sin gynekolog en dag och sa: - Jag har inte fått sex med min man på ett halvår. Han har inte lust längre.
- Ja men då ska du pröva detta på honom! sa gynekologen och tog fram en liten pillerburk.
- Detta är bara en experiment medicin så vi vet inte va den kan ha för biverkningar.Ge honom ett piller och berätta vad som händer.
Kvinnan tog pillerburken och gick hem.
Dagen efter ringde hon till gynekologen och sa förtjust:
- Han tände direkt, vi hade sex i två timmar. Men säg mig, vad händer om jag ger honom två piller?
- Vet inte, prova, sa gynekologen.
Dagen efter ringde hon igen.
- Åhhh, i natt hade vi sex i fem timmar. Men säg mig vad händer om jag ger honom 5 piller?
- Vet inte, prova, sa gynekologen.
Dagen efter ringde en utmattad men glad kvinna. - Inatt höll han på hela natten, vad skulle hända om jag gav honom hela burken?
- Ingen aning, du får väl prova sa gynekologen.
Under två veckor hördes ingenting från kvinnan.
Men efter nästan tre veckor ringer en dag telefonen hos gynekologen och en ung pojkröst hörs i andra änden.
- Var det du som gav mamma den där konstiga medicinen som hon matat farsan med?
- Ja det var jag. Har den fungerat?
- Det kan man lugnt säga.
- Morsan är död, syrran är gravid, jag har ont i häcken och nu sitter han i ett hörn och säger, kom kissen, kss, kss, kss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0