En slappardag med mycket sömn

2010-07-28 @ 19:27:11

Igår var det en kväll med lite för mycket blandning av både öl, vin och drink så idag hade jag SÅ ont i skallen när jag vaknade. Men jag ska inte klaga för det är helt å hållet mitt eget fel. Jag gick upp vid 9.30 för att äta frukost och sen gick jag å la mig och sov till 12 igen.... gissa om det var skönt?! Sen en sväng till Öregrund och det spelar fn ingen roll vilken tid man åker över, det är alltid fullt på färjan. Nu är det vårat 6:e år på ön och jag kan inte fatta att inte Gräsöborna vill ha en bro istället! Att passa in färjan hela tiden kan till och med jag tycka är jobbigt och då är jag ändå bara här under några månader per år, men de som bor här permanent kan man tycka sig vilja ha en bro..... nejdå, de är rädda för för mycket trafik! Nu börjar det dra ihop sig å snart blir det puben på campingen med "SÅ SKA DET LÅTA"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0