Mat på bordet i midsommar

2010-06-22 @ 20:29:17
Jaha, då är det snart midsommar igen och jag har alltid svårt att bestämma mig för vad jag ska ha för mat. Inlagd sill är ju ett måste, men jag är så trött på köttbullar och korv så jag kan spy. Det äter man ju så ofta ändå menar jag. Jag funderar på om man ska grilla nåt gott och ha eventuellt rostbiff med potatissallad. Något mer som jag gärna vill ha på bordet är räkor (kanske inte alls hör till en sån tillställning), det älskar jag och kan äta i stort sett hur mycket som helst. Jag skulle tacksamt ta emot lite tips om vad ni brukar ha på bordet!

Kommentarer
Postat av: Rallycola

Nubbe helt klart!

2010-06-23 @ 05:06:36
Postat av: Lotta

Nu har du väl redan ätit, och säkert var det jättegott :) Här åt vi grillad kkyckling, väl marinerad i honungsmarinad, så gott. Till det en stor härlig sallad.

Här hos mej är det bara jag som gillar sill, så den får jag äta en dag när ingen annan är hungrig :)

Hoppas du får en fortsatt trevlig midsommarhelg. Här ska vi bara njuta av solen och inte göra något speciellt alls, förutom slappa då.

2010-06-26 @ 09:07:06
URL: http://elensars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0