En dag mitt i veckan

2010-03-03 @ 18:49:40

Då är det lill lördag och jag njuter av ett glas vin, som jag brukar på onsdagar när lusten faller in. Det va kanske inte så passande till köttbullar och potatis, men så här i soffan är det alltid gott. I dag tog jag bilen till jobbet för att det jag inte hade någon energi och då passade jag på att lämnade tillbaka en rulle tapet som blev över. Gled sedan in på både Lindex och KappAhl, men hittade bara kläder till Lucas. Hade en rabattkupong med 25% rabatt så den passade perfekt till en ny pyjamas till grabben som älskar grönt just nu. Hittade en spygrön som han blev skitglad över! Han har blivit otroligt kräsen på kläder trots att han e grabb. Nu menar jag inte att grabbar inte bryr sig om vad de sätter på sig, men vid 5års ålder är det kanske inte så vanligt. Nu har han visserligen en syrra som ska klä sig imatchande färger och han vill göra allt som hon gör. Jag är så stolt över mina barn! I morse blev jag och Lucas osams och jag mådde piss hela dagen på jobbet över det. Det är inte lätt att vara förälder alla gånger och veta vad som är rätt å fel. Huvudsaken att man kan be om ursäkt och bli sams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0